Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Karaman Valiliği
Karaman Valiliği
Karaman Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri İl Protokol Listesi İl Etik Komisyonu İnsan Hakları Kurulu İmza Yetkileri Yönergesi Kurumsal Kimlik
  • KARAMAN
  • İLÇELERİMİZ
    Ayrancı Başyayla Ermenek Kazımkarabekir Sarıveliler
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Restore Edilen Eski Eserler Malzeme Paylaşım Modülü
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Genel Emirler İhale İlanları Basın İlan Kurumu İlanları Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele
  • İLETİŞİM
°C
6
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Mehmet Fatih ÇİÇEKLİ
      • Vali Yardımcıları
        • Mustafa KARACA
        • Hakan Ezgi
        • Esengül KORKMAZ ÇİÇEKLİ
        • Mehmet Yasin ERKAN
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • İl Protokol Listesi
    • İl Etik Komisyonu
    • İnsan Hakları Kurulu
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
  • KARAMAN
  • İLÇELERİMİZ
    • Ayrancı
    • Başyayla
    • Ermenek
    • Kazımkarabekir
    • Sarıveliler
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Restore Edilen Eski Eserler
    • Malzeme Paylaşım Modülü
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Genel Emirler
    • İhale İlanları
    • Basın İlan Kurumu İlanları
    • Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele
  • İLETİŞİM
 

*

10.06.2024
YIMER 157 Call Center within the structure of the Presidency of Migration Management of the Ministry of Interior continues to provide accurate, fast and reliable answers to all questions of foreigners in Türkiye, especially international students, in addition to being an emergency help and denunciation line. YIMER 157, which has received 20 million calls to date, has saved 15,552 lives.
 
Provides Services in 5 Languages
 
Established on 20 August 2015, the Foreigners Communication Center (YIMER) provides services in a total of 5 languages: Turkish, English, Arabic, Russian and Farsi. YIMER 157, which serves as an information line between 08:00-18:00 on weekdays, answers the questions of foreigners in Türkiye, within the scope of the legislation of the Presidency of Migration Management such as visa, residence permit, international protection and temporary protection.
 
 
15,552 Lives Saved Thanks to YIMER 157
 
YIMER 157 also provides services as an emergency help and denunciation line 7 days 24 hours. Those who call YIMER 157 can quickly reach the emergency help line by pressing 1. To date, YIMER 157 has received 20 million calls and rescued 15,552 people who reported human trafficking and migrant smuggling for emergency help.
 
 
International Students Can Access Accurate, Fast and Reliable Information Regarding Residence Permit Processes with One Button
 
YIMER 157 Call Center informs international students about residence permit processes accurately and quickly. Within the scope of the protocol signed between the Presidency of Migration Management and the Council of Higher Education (YÖK) on 29 November 2023, a change was implemented in the YIMER 157 Interactive Voice Response system that will enable international students to connect directly to the foreigner representatives. Accordingly, international students who call YIMER 157 and press 2 can connect directly to the foreigner representatives. Thus, international students were prevented from experiencing grievances due to lack of information and were provided with quick access to accurate and reliable information.
 
International students who call YIMER 157 especially seek information on school enrollment processes, student residence permit application processes and results, graduation processes of students and obligations to notify.
 
YIMER 157 Was Deemed Worthy of 8 International Awards
 
YIMER 157 Call Center has so far been deemed worthy of 8 international awards in the category of “Best Emergency Services” in the World Call Centers Competition and European Call Center Competition.
 
In addition to voice calls, YIMER 157 also responds to applications via webchat (https://yimer.gov.tr/chat.html), e-mail (webyimer@goc.gov.tr) and social media channels (Facebook, Twitter, Instagram).
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
  • İl Özel İDaresi
Sakabaşı Mah. Zeytindalı Bulvarı 144/B Karaman
0 338 226 70 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız